Jesteś właścicielem tej firmy?
Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?
Dodaj opinię
Dziękujemy. Twoja opinia wkrótce pojawi się w serwisie.
Błąd - akcja została wstrzymana
Opinie użytkowników
Usługodawca jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.
-
Pomimo podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego, w którym nie wskazano żadnych uwag do stanu mieszkania, z kaucji potrącono niemal połowę jej wartości. W mailowym uzasadnieniu wskazano sumy bez żadnego pokrycia w rachunkach jak np. konieczność umycia podłogi, którą wyceniono na niemal 500 zł (stan mieszkania, jak ujął w dokumencie sam właściciel, był bez zarzutów). Sam zwrot reszty pieniędzy nastąpił z wyraźnym opóźnieniem (okres zwrotu, przekroczony, był zawarty w umowie). W trakcie prób przypominania o kaucji właściciel nie odbierał telefonów ani nie odpisywał na pytania dot. opóźnienia. Kontakt był możliwy dopiero po zadzwonieniu do niego z obcego numeru.